- Oficina virtual
- Servei facturació mensual
Activació facturació mensual
Carregant...
Política de privacitat
Responsable: COMPANYIA GENERAL D'AIGÜES DE CATALUNYA, S.A.
Finalitat: Gestionar la teva alta en el servei d'activació de la facturació amb periodicitat mensual.
Legitimació: Execució d'un contracte o aplicació de mesures precontractuals.
Destinació de les dades: No es cediran dades a tercers llevat d'obligació legal o en el cas que siga necessari per a atendre la seua sol·licitud.
Drets: Podrà exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i oposició, limitació del tractament, portabilitat de dades i a no ser objecte de decisions individualitzades automatitzades.
Per a més informació sobre el tractament de les teves dades, prem aquí.
Acceptació de bases - Factura electrònica
Característiques
L'alta al servei de factura en suport electrònic a clients per internet és de caràcter voluntari, i no suposarà cap cost afegit per a l'usuari.A partir de l'acceptació d'aquestes condicions, el titular del subministrament deixarà de rebre per correus en suport paper, mantenint-se en tot moment el dret a tornar al règim ordinari de l'enviament de factura en paper.
Les factures que s'emetin per consum d'aigua, seràn carregades i emmagatzemades per un període de 5 anys al lloc Web n format òptic. Per tant, el client podrà visualitzar-les per internet en idèntic format al que tindrien aquestes factures en cas d'haver-se enviat en paper al seu domicili.
El titular del subministrament podrà sol·licitar una còpia de la factura en suport paper a través dels canals comecials que l'empresa posa a la seva disposició.
En el mateix moment en que s'emeti la factura en suport electrònic, s'enviarà a travès del correu electrònic un missatge d'avís a l'usuari donat d'alta informant que la factura per consum d'aigua amb la corresponent informació detallada està disponible per a ser consultada a través de l'Oficina Virtual.
L'accés a l'Oficina Virtual està protegit, bé mitjançant un sistema d'usuari i contrasenya, bé mitjançant accés amb certificat digital o DNI electrònic.
La subscripció d'aquest servei es realitza per al contracte de subministrament que s'indiqui al formulari de sol·licitud, per lo que no afectarà a altres contractes de subministrament d'aigua dels quals l'usuari en sigui titular, tenint que activar per a cadascun d'ells el servei de forma individual.
El client podrà desistir de la seva petició en qualsevol moment i tornar al règim ordinari d'emissió de les factures en suport paper mitjançant comunicació a l'empresa pels mateixos mitjans establerts per a l'alta d'aquest servei.
Les seves dades personals són tractades per l’empresa empresa subministradora amb la finalitat de dur a terme la seva sol·licitud o desenvolupar els contractes que hagi formalitzat. Per exercir els seus drets sobre les dades, pot adreçar-se per correu postal al domicili social de l’empresa, a l’atenció presencial a qualsevol de les oficines, o mitjançant aquest mateix web prement aquí.
Obligacions de l'empresa
Avisar de l'emissió d'una nova factura en suport electrònic al correu electrònic facilitat per l'usuari, mantenint a disposició de l'usuari les factures generades en suport electrònic d'almenys els darrers 5 anys, i no deixant d'emetre la factura en suport electrònic tot i que el correu electrònic de notificació no hagi estat entregat amb èxit.Garantitzar la seguretat i confidencialitat de la informació: No incloent la factura pròpiament dita, ni dades personals diferents a l'adreça de subministrament, nº de factura, data factura i import, en la notificació de la generació d'una nova factura, i protegint l'accés al consultori de factures mitjançant usuari i contrasenya, o sols permetent l'accés al titular del subministrament o autoritzats per aquest mitjançant Certificat Digital o DNI electrònic.
Obligacions de l'usuari del servei
Emplenar correctament amb veracitat i exactitud els formularis de sol·licitud i els camps segons les instruccions que l'empresa especifiqui al respecte. En cas de facilitar dades d'altres persones físiques haurà de disposar d'autorització per a això.Comunicar oportunament a través dels procediments que estableixi l'empresa els canvis que es puguin produir a l'adreça de correu electrònic per a l'enviament de la notificació d'emissió d'una nova factura.
Prendre les mesures necessàries per preservar la confidencialitat de les dades del servei pel que fa a la gestió de la contrasenya d'usuari (canvis periòdics de contrasenya d'accés, mai facilitar a tercers la contrasenya, evitar utilitzar contrasenyes com ara dates de naixement, aniversaris, noms de fills, ...)
Comunicar a l'empresa el més aviat possible el robatori o pèrdua de les seves claus d'accés a l'oficina virtual per bloquejar el seu compte i evitar els accessos no autoritzats. El Client respondrà dels prejudicis causats com a conseqüència de la pèrdua de confidencialitat de les seves contrasenyes.
Termes i condicions
Condicions prèvies per a l'activació del servei:
   *El contracte de subministrament ha de tenir establert com a suport d'emissió de factura un format electrònic.
   *El contracte de subministrament no ha de tenir factures o altres compromisos adquirits vençuts i pendents de pagament.
El servei de facturació mensual serà efectiu en l'emissió de la primera factura posterior a la data de sol·licitud, amb l'excepció que s'hagi iniciat el procés de generació de la factura trimestral, en aquest cas entrarà en vigor després de l'emissió d'aquesta última.
Per motius de sincronització entre les facturacions mensuals i trimestrals, és possible que s'emeti una primera facturació de menys d'un mes. Es podria donar alguna de molt pocs dies.
Una vegada activat el servei de facturació mensual per a un contracte de subministrament, aquest romandrà actiu com a mínim fins al final d'exercici o la baixa del contracte.
El servei de facturació mensual es prorrogarà automàticament per a l'exercici següent, sempre que el contracte de subministrament mantingui les condicions prèvies d'activació del servei. En cas contrari, el contracte de subministrament tornarà a les condicions generals de facturació del municipi sense comunicació prèvia al titular del mateix.
A qualsevol moment, el titular del contracte o un representant del mateix degudament acreditat, podrà sol·licitar la baixa del servei de facturació mensual i tornar a les condicions generals de facturació del municipi, però el canvi no serà efectiu fins a la primera facturació de l'exercici següent al de la data de sol·licitud.
En el cas de canvi de titularitat d'un contracte de subministrament que té el servei de facturació mensual activat, aquest mantindrà les condicions de facturació mensual després del canvi, podent el nou titular sol·licitar la baixa del servei que tindrà efecte en la primera facturació de l'exercici següent al de la data de sol·licitud.
Referència contracte
La referència del contracte és un codi d'11 xifres de l'estil '01234567/001' que pot trobar en qualsevol dels seus contractes de subministrament o en la factura. En el cas de disposar de diversos contractes, indiqui la referència d'un d'ells.
Per a activar el servici de facturació mensual, és precís
- Tenir activada la factura electrònica (es revisa a continuació de la presa de dades)
- No tenir factures o altres compromisos adquirits vençuts i pendents de pagament
- Aquest servici es mantindrà, com a mínim, fins a final d'any.
S'ha donat d'alta la sol·licitud d'activació del servei de facturació mensual.
S'ha donat d'alta la sol·licitud d'activació del servei de facturació mensual. El canvi serà efectiu en la propera factura.